Thursday, November 22, 2012

Czy obsługa klienta przy wypożyczaniu samochodu może mieć wpływ na jakość usługi, jaką uzyskamy całościowo?




Wypożyczalnie samochodów mają coraz więcej klientów zainteresowanych ofertą. Wynajęcie samochodu to sposób na możliwość okresowego używania auta dowolnej właściwie marki – nawet bardzo luksusowego i najnowocześniej wyposażonego – bez konieczności serwisowania, dbania o ubezpieczenie, budowania garażu i zostawiania worków pieniędzy w salonie samochodowym. Chodzi zresztą nie tylko o pieniądze – czasem jest po prostu wygodniej i bezpieczniej np. wynająć samochód na miejscu docelowym na wakacjach po uprzednim dotarciu tamże samolotem, niż podróżować własnym pojazdem. Oszczędność, mniejsze ryzyko, wygoda, a przy tym niezależność, to najważniejsze plusy takiej sytuacji; nic dziwnego, że najlepsze wypożyczalnie samochodów nie narzekają na brak klientów. 


Aby znaleźć firmę oferującą wynajem samochodów nie trzeba szukać długo. Obok uznanych na świecie wypożyczalni sieciowych, które raczej nie muszą martwić się o swoją markę, w każdym mieście i miasteczku znajdzie się przynajmniej jedna lokalna wypożyczalnia. Oferty wynajmu samochodów mogą się bardzo różnić. Dlatego ważne jest, aby można było liczyć na profesjonalną, a przy tym życzliwą pomoc, czyli dobrą obsługę klienta. Rozmowa przed wynajęciem samochodu jest ważna zwłaszcza z punktu widzenia osób wypożyczających samochód po raz pierwszy, które nie mają czasu na studiowanie przepisów prawnych i poradników przed wizytą w wypożyczalni.

Świetna obsługa klienta to jednak nie wszystko. Bądź co bądź wynajmujący sprzedaje produkt, więc jest oczywiste, że będzie starał się zrobić jak najlepsze wrażenie na potencjalnym kliencie, jak i przedstawić warunki nie zawsze korzystnej dla wynajmującego umowy jako najlepsze w województwie. Dlatego wybieranie się do wypożyczalni samochodów bez choćby podstawowego przygotowywania merytorycznego nie jest najlepszym pomysłem. Idealny pracownik obsługi klienta w wypożyczalni samochodów to człowiek tyleż kompetentny, co komunikatywny , umiejący odpowiedzieć na wszystkie pytania w przystępny sposób. Polecamy przetestowanie każdej wypożyczalni, którą bierzemy pod uwagę w naszych planach wypożyczenia samochodu, pod kątem obsługi klienta – najlepiej w tym celu wykonać telefon mając pod ręką spis najważniejszych pytań i coś do notowania.

No comments:

Post a Comment